Дата | Предмет | Тема уроку | Завдання для опрацювання |
15.03. 2022р. | Корекція розвитку | Домашні обов’язки та їх виконання. |
|
16.03. 2022р. | Розвиток мовлення | Чергування голосних і приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]. |
|
18.03. 2022р. | Розвиток мовлення | Чергування голосних і приголосних звуків [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]. |
|
Корекція розвитку | Моделювання ситуації, в яких потрібно зробити вибір і простежити наслідки. |
| |
22.03. 2022р. | Розвиток мовлення | Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів. |
|
Корекція розвитку | Моделювання ситуації, в яких потрібно зробити вибір і простежити наслідки. |
| |
24.03. 2022р. | Розвиток мовлення | Виконання фонематичного аналізу звуків, складів, слів. |
|
25.03. 2022р. | Корекція розвитку | Розігрування ситуації «Приготування їжі за рецептом» |
|
29.03. 2022р. | Корекція розвитку | Розігрування ситуації «Приготування їжі за рецептом» |
|
30.03 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою пре-, при- |
|
01.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Вживання й утворення слів за допомогою пре-, при- |
|
Корекція розвитку | Навички соціальної взаємодії та підтримки дружніх зв’язків. |
| |
05.04. 2022р. | Корекція розвитку | Навички соціальної взаємодії та підтримки дружніх зв’язків. |
|
06.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком, порівняти 2 речення і визначити відмінності, об'єднати 2 речення в одне, тощо. |
|
08.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком, порівняти 2 речення і визначити відмінності, об'єднати 2 речення в одне, тощо. |
|
Корекція розвитку | Комунікативні контакти з ровесниками |
| |
12.04. 2022р. | Корекція розвитку | Комунікативні контакти з ровесниками |
|
13.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Осмислення почутого, перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні варіанти: перетворення речення у прості в поширені й навпаки, за зразком, порівняти 2 речення і визначити відмінності, об'єднати 2 речення в одне, тощо. |
|
15.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення. З допомогою вчителя будує діалог відповідно до запропонованої ситуації спілкування, серії малюнків, запитань, певних подій, спостереження. |
|
Корекція розвитку | Почуття довіри і захищеності. |
| |
19.04. 2022р. | Корекція розвитку | Почуття довіри і захищеності. |
|
20.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення. З допомогою вчителя будує діалог відповідно до запропонованої ситуації спілкування, серії малюнків, запитань, певних подій, спостереження. |
|
22.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Монологічне мовлення. З допомогою дорослого переказує докладно (усно) почуті й прочитані тексти художнього й наукового стилів мовлення (обсягом 100-150 слів) за складеним простим планом. |
|
Корекція розвитку | Робота в групі. Зайнятість спільною навчальною діяльністю. |
| |
26.04. 2022р. | Корекція розвитку | Робота в групі. Зайнятість спільною навчальною діяльністю. |
|
27.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Монологічне мовлення. З допомогою дорослого переказує докладно (усно) почуті й прочитані тексти художнього й наукового стилів мовлення (обсягом 100-150 слів) за складеним простим планом |
|
29.04. 2022р. | Розвиток мовлення | Монологічне мовлення. З допомогою дорослого переказує докладно (усно) почуті й прочитані тексти художнього й наукового стилів мовлення (обсягом 100-150 слів) за складеним простим планом |
|
Корекція розвитку | Спостереження за емоційними станами інших людей. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар